Pagini

luni, 30 august 2010

Forever Disturbed!

Buna seara tuturor fanilor mei de pretutindeni. Glumesc, n-am de gand sa fac glumite ciudate sau sa postez conversatii aberante de pe mess. Cel putin nu acum. Azi vreau doar sa felicit trupa mea favorita (adica Disturbed) ca pe 31 isi mai scot un nou album, pe care din pacate eu il am deja, asa ca nu mai trebuie sa il cumpar. Traiasca thepiratebay.. Pentru nefericitii care n-au facut rost de el inca si care cu siguranta vor face rost de el in maximum 3 zile, vreau sa va ajut postand linkurile de pe youtube ale melodiilor din noul album. Asa ca, fani Disturbed, spor la ascultat.

1. Remnants (e un fel de intro al albumului)
2. Asylum
3. The Infection
4. Warrior
5. Another Way To Die
6. Never Again
7. The Animal
8. Crucified
9. Serpentine
10. My Child
11. Sacrifice
12. Innocence
13. I Still Haven't Found What I'm Looking For (U2 Cover)
14. Leave It Alone
15. Down With The Sickness (live)

Asa cum am spus si mai sus: Spor la ascultat!