Pagini

marți, 21 decembrie 2010

La multi ani tovarase!!!

Titlul spune tot, nu?? Da, am fost aseara la un majorat al unui bun prieten si... cam atat. A fost foarte misto, cel putin chestiile care mi le amintesc. (apropo, in momentul in care scriu asta sunt inca.. mahmur!) Revenind, sa va povestesc cum eram? Raspuns: P**A. Am intrat, mi-am lasat geaca, am vazut barul si m-am dus sa-mi iau o bere. Am baut-o, am dansat, am fumat, am dansat.. dupa, iar am vazut barul. M-am dus la bar si am cerut o vodka. Mi-am luat paharul de vodka si l-am baut destul de repede, dupa care m-am dus iar la bar. Barmanul m-a intrebat: "o vodka, nu?" Eu i-am raspuns afirmativ. Am tinut-o tot asa pana la vreo 6 pahare... cred. Tin sa mentionez ca nu mancasem mai nimic, deci.... Ideea e ca m-am imbatat ca porcu si ca m-am dezamagit pentru asta, dar m-am distrat calumea! Asa ca, cu ocazia asta iti mai urez odata un La Multi Ani Tovarase!!


Material suplimentar:


sleepwalkR: pe urma a cazut lazar de pe banca
sleepwalkR: se pusese asa cu coatele pe picioare
sleepwalkR: si cu fata in palme
sleepwalkR: statea aplecat asa
sleepwalkR: vbeam cu sergiu
sleepwalkR: deodata auzim "bum"
sleepwalkR: lazar jos))))))))))
sleepwalkR: ia si ridica-l pe asta
sleepwalkR: ne ridicam
sleepwalkR: suna ma-sa
sleepwalkR: alex unde esti?>
sleepwalkR: la agip
sleepwalkR: (de unde plm la agip? ca eram la 500 de m de agip)
sleepwalkR: cica
sleepwalkR: vino sa ma iei de la agip
sleepwalkR: mai mergem nitel
sleepwalkR: si ajungem in statie la autobuz
sleepwalkR: o statie distanta de agip
sleepwalkR: iar suna ma-sa
sleepwalkR: cica
sleepwalkR: da-mi-l pe vlad
sleepwalkR: vbesc eu cu ea nush ce
sleepwalkR: ii explic unde suntem
sleepwalkR: dupa 15 min iar suna
sleepwalkR: i-l da pe sergiu
sleepwalkR: asta era leguma
sleepwalkR: cica
sleepwalkR: doamna lazar, sa stiti ca alex n-a baut....mult
sleepwalkR: 2 cola la bar a cerut
sleepwalkR: si a stat cuminte toata noapte...la draq nu ma credeti ca nici eu nu cred ce spun
sleepwalkR: si-i inchide telu in fata maicasii
sleepwalkR: apoi
sleepwalkR: dupa 10 min
sleepwalkR: vbesc eu cu ea
sleepwalkR: ajunge
sleepwalkR: deschide usa la taxi pe partea dreapta
sleepwalkR: el se duce pe cealalta parte
sleepwalkR: cica
sleepwalkR: vreau pe partea asta in caz ca borasc sa borasc pe sofer
sleepwalkR: ))))) lesinam de ras ma
sleepwalkR: apoi ne intreaba maicasa
sleepwalkR: cica
sleepwalkR: mergeti undeva? sa va lasam in drum?
sleepwalkR: nu...si am luat-o inspre casa la mine
sleepwalkR: ce crezi
sleepwalkR: am o patiserie pe strada mea care face cozonaci pt sarbatori
sleepwalkR: si muncesc noaptea pt ei
sleepwalkR: dar era inchisa usa
sleepwalkR: si face sergiu
sleepwalkR: jeane mi-e foame hai sa luam un cozonac
sleepwalkR: bat la aia la usa
sleepwalkR: dar nu raspundeau...se faceau ca nu ne vad
sleepwalkR: a inceput asta sa-i injure de toti mortii ca nu ne dau cozonaci