Pagini

luni, 3 ianuarie 2011

First one:)) Enjoy:P

Stateam si ma intrebam, cum naibii sa trec peste toate draciile care nu se mai opresc din a ma acoperi, efectiv, pana la sufocare... Si nu pot decat sa ma asez in cur si sa astept sa treaca timpu' , ca cica asta le rezolva pe toate... Da' si nenorocitu' trece de parca i-a pus cineva bete-n roate, si se misca ceva mai incet decat ochii mortului.
Si ce sa fac acuma? Tai frunza la caini intr-o veselie si parca fac coliva mentolata pentru tot neamu' asta de rahat (ca parca nu mai vine odata ziua cand o sa mancam coliva dupa romanii aia cretini dati dracu!!!) la cat frec menta - cu doua desh'te, asa, ca fineturile "clasei inalte"...
Si frec menta peste tot...La metrou (unde toti lingaii au casti in urechi din care urla salam si guta), in autobuz (unde zgarcenia lor, romanii "economi", intind gaturile pana la Doamne-ajuta sa vada ce scrie in ziarul aluia din capatu' celalalt), pe strada (unde auzi simfonia inedita de injuraturi si claxoane pe care numai "romanul bine" o poate oferi...). Si ai dracu nu se mai termina (specimenele enumerate in paranteze)! Curg cu nemiluita peste tot si intoxica cu incultura fiecare metru patrat... Pai, deh, la valoarea si mai ales majoritatea lor....
Dar ne indepartam "alarmant" de la subiect (vorba unei profe de chimie)... Aici vorbeam despre MINE- fara nici o urma de falsa modestie- si de cum mai nou m-am facut o mare iubitoare de caini (ca doar ii hranesc zi de zi), si o mare bucatareasa in acelasi timp:))
Fiind prima mea postare, am fost rugata sa fie "asa, ca sa creasca rating.ul- mai funny, mai faina"...Daaar, nu pot sa-i fur ideea lui V de a posta convorbiri "extraordinare" cu "megamind-uri" care mai de care.... Si nici n-am o dispozitie prea stralucitoare - facem o mica paranteza; ma intreaba tata: "ce faci,pui?" eu: "am o stare de cacat!!" tata: "iti dau hartie igienica, ceva?", incheiem paranteza plina de inspiratie - acum imi vine, vorba aia, sa-mi iau "muza" la palme:) Da' cica, saraca, n-are nici o vina ca si ea si-a pierdut toate ideile- se mai intampla! (Las' ca stiu eu...m-am invatat minte - nu-mi mai iau muze "made in romania"- sunt de aceeasi calitate cu poporul...)
Deja mi-e somn, chiar daca de-abia m-am trezit. Mai bine ma culc inainte sa m-apuc sa "gatesc" din nou... V, iarta-mi postarea si disopzitia si aberatiile:)) Sa nu dai tare, ok?:) :P