Pagini

duminică, 2 septembrie 2012

Google, sa te ia dracii!

Imi cer scuze ca m-am luat cu altele si nu am mai scris pe blog, zilele astea. Am cam avut treaba, din pacate pentru cititori. Anyway, nici nu am despre ce sa scriu, pot sa va povestesc cum in momentul de fata stau la o masa plina de francezi si nu inteleg nimic, asa ca, ce am zis eu? hai sa scriu pe blog daca tot sunt offlanguage. Google asta e un nenorocit. M-a mancat pe mine undeva sa-mi fac blog pe blogger si nu pe wordpress sau altceva. Mi-am sters pozele care se uploadeaza automat pe google picasa (inclusiv pozele ce le-am uploadat pentru posturile de pe blog) si ghici ce? Google mi-a sters pozele de pe postari. De ce naiba nu face storage-uri separate. Nenorocitu imi sincroniza pozele de pe google+ cu pozele de pe un android. Eu nu le voiam in galeria din androidul respectiv si cautand .. tot pe google, am descoperit ca trebuie sa sterg pozele din albumele google+. Asa am facut. Cand am reintrat pe blog s-au dus dracu si pozele de la postari.. Merci GOOGLE!!! Sa te ia dracii! Nici nu apple nu e bine, nici cu google nu e bine. Nu stiu de ce a aparut ideea asta idioata cu syncul, nu imi trebuiesc toate in acelasi loc, din contra, vreau conturi separate. Ce bine era cand blogger-ul era blogger si google era doar un motor de cautare. Cred ca intr-o buna zi imi voi face propriul sistem de operare care sa-mi satisfara nevoile.