Pagini

miercuri, 29 august 2012

Fericire matinala

        Ce aiurea e cand visezi frumos noaptea si te trezesti dimineata pocnit de realitate, parca iti strica toata ziua treaba asta. Asta mi s-a intamplat mie azi si ma straduiesc din rasputeri sa scot ceva bun din postarea asta. Eh... se mai intampla sa ai si zile "mohorate". Dar asta nu inseamna ca ziua tre sa-ti ramana mohorata! Schimb-o dupa bunul plac. Uite un bun subiect, cum poti sa-ti imbunatatesti ziua din rau in bine sau din bine in foarte bine. In opinia mea, focuseaza-te pe ganduri pozitive si impune-ti ca ziua ta va fi frumoasa, chiar daca ai inceput-o dand cu capul in coltul noptierei de langa pat (mi s-a intamplat acu cateva zile! Oribila durere!) sau varsand paharul de apa plata in timp ce te impiedici de nu stiu ce pisica sau caine ce-ti sta in drum. Poti foarte usor sa spui: "Stop! ce mi-a stricat dimineata pun deoparte si imi incep frumoasa mea dimineata chiar acum!" si sa faci lucrurile care-ti aduc zambetul pe buze dimineata. In cazul meu daca incep cu o cana calda de cafea si o tigara stand pe balcon e tot ce am nevoie ca ziua sa-mi mearga bine. Daca nu reusesti cu autosugestia, suna un prieten, vorbeste cu o persoana apropiata care poate sa-ti readuca o stare de bine.
     
        Eu-s mai axat pe starile de bine decat pe cele nasoale. Nu suport tristetea si oamenii tristi, mai ales cand viata e asa frumoasa si merita traita din plin (nu recomand prin expresia asta diverse destrabalari sau lucruri ilegale si imorale). Probabil toti am trecut prin tristeturi ca n-avem bani de shaorma sau ca nu ne merge bine cu gagica/gagiul oarecare. Ne-au ajutat la ceva starile alea? Eu zic ca nu. Pana la urma, amintirile cele mai frumoase le povestesti cu cel mai mare drag. Deci, fiti fericiti, caci sunt convins ca aveti motive!