Pagini

luni, 29 aprilie 2013

SEO

Bă, voi știți ce-i ăla SEO??? Acum ceva timp am aflat și eu. SEO vine de la Search Engine Optimization, ceea ce presupune să ai în scrieri cuvinte pe care lumea le caută mult în motoare de căutare, gen goagăl sau iahuu. Așa că o să încerc să scriu și eu ca tot omu' SEO friendly.

Într-o altă ordine de idei, menționez, n-am mai scris de mult... Așa, și?

Într-o ordine de idei diferită de cea anterioară încerc să scriu cu diacritice dar mă bate rău treaba asta. 2 rânduri la juma' de oră nu-i afacere, nu?. Și mai ia în considerare și faptul că mi s-a bușit tasta SPACE și Q-ul și TAB-ul îmi țâșnesc de pe tastatură. Mirific.

Am luat și eu într-un final vacanță. După niște parțiale de 3 lei 30 luate de la minimarketul de după colț (ar fi fost bine să le fi luat măcar... if you know what i mean) și niște teste după teste după teste care parcă... răsăreau așa din neant... AM LIBER! pot să fac ce vreau în această perioadă superbă CALDĂ CA DRACU... sau cel puțin așa se presupune, na, încep pre-sesiunea după vacanța asta și apoi sesiunea (deja mă doare). Și ce dracu să faci într-o săptămână? Abia de ai timp să vezi niște filme și să petreci de 2-3 ori.. în funcție de buget.. al meu nefiind prea înflorit, dau și eu cu petreceri pe la alții pe acasă și beau pe bonuri de masă. E okay frate!

Pentru cei pasionați și nebuni după muzica rock, 30 Seconds to Mars vor scoate un album nou în puțin peste 20 de zile... cred. Long live thepiratebay și filelist... "Cine? Eu? Nu-i adevărat, eu nu umblu cu piraterii."

TIP: Mâine între orele 10:00 a.m. și 2:00 p.m. cam așa o să găsiți o domnișoară simpatică la magazinul de la poartă de la Leu (ăștia de aveți vreo treabă cu Politehnica și facultatea de Electronică) care vă da un pachet de țigari marlboro moca dacă cumperi unu' de la magazin. Din ce am înțeles eu, donșoara e cam lunea și miercurea. Habar n-am cât mai ține campania asta.

P.S. URĂSC DIACRITICELE!