Pagini

joi, 2 mai 2013

1 Mai Muncitoresc

Asdfghujio... nu e bine. nu merge... Trecem peste.

Ma aflu la celebra bauta de 1 mai pe care toata lumea o savureaza din plin. Care pe unde pot. Voi beti? Sigur beti! Betivi ordinari.

Sa presupunem ca sunt la un party si savurez o tigara cu o sticla de busuioaca de bohotin langa mine. (recomand busuiaca, e superba, cel mai bun vin rose la pret de saraci pe care l-am baut pana acu, la mega image 12 lei si putin... blana). Se vizioneaza filme, se fumeaza tigari, se bea.. accentul e pus pe bautura evident. Sincer, mi-ar fi placut la mare, dar ma simt special in felul asta. Toata lumea e la mare, frate! Toti in Vama, toti in Costinesti, ce carasu meu?. Eu sunt printre aia speciali considerati de populatie cei lame care stau in Bucuresti. Si-mi place. Recunosc ca scriind aceste randuri ma regasesc semi-beat, cu tovarasu John langa mine care ma asista in .. scrieri. Probabil n-ar trebui sa scriu, dar scriu, ma doare-n baschetzi (pe care nici nu-i am). 1 Mai muncitoresc, sarbatoare... De unde plm sarbatoare cand toti facem antrenamente de sticlism si la gratare? Cu toate ca uiti de orice munca atunci cand ai la bord 3 lazi de bere si indesati in stomac 20 de mici cu o portie zdravana de cartofi prajiti.

 Hai sa sarbatorim cu totii!!! Asa matol cum ma aflu in aceasta locatie superba va urez tuturor sa beti mult pana va crapa ficatii si sa va fie rau pana va vomitati fierea si toate cele groaznice! Va pup.

P.S. Daca vi se ingalbenesc ochii, e de la ficat... Betivi ordinari!

P.P.S. Daca va e prea rau, spitalul de boli infectioase Matei Bals este la dispozitia dumneavoastra. Se gasesc acolo tot felul de tipe bune cu care puteti impartasi cu incredere bolile ce incep cu litera "S" si "H".