Pagini

sâmbătă, 22 iunie 2013

Plictiseala

M-am suparat rau azi... Am scris cu vreo doua ore in urma o superbitate de text tocmai bun de postat dar nu stiu cum naiba a reusit sa dispara. Evident ca i-am dat save, dar degeaba ca nu s-a salvat... Moving ooon..
Revenind la ideea de baza care nici macar n-a inceput inca, mi-am pus azi o intrebare care suna cam asa: Ce sa faci cand n-ai pe ce sa joci Diablo III si te chinui de 3 zile sa treci un nivel la Candy Crush si nu reusesti? Scrii pe blog, ce altceva sa fie de facut?..
Asa cum am mentionat si pe facebook, am ajuns in superbele tinuturi nord-americane unde imi voi petrece vacanta. Relax total. Mult mai frumos ca-n Romanica noastra, zic eu. In momentul de fata ma drujbaieste un nenea de zor; nu stiu ce taie el acolo, dar taie bine. Oricum, chiar e misto, ma relaxez, gandesc problema, ma uit la emisiunile lu' Badea, beau bere japoneza, mananc saci de cartofi prajiti si ma plimb si eu ca tot omu' pe ici pe colo.
Singura chestie care nu ridica nivelul cum il ridica in Romania sunt femeile. Sa va dau si un exemplu. Am fost astazi intr-un supermarket de prin zona sa cumpar una, alta. La un moment dat, in timp ce manevram cu gratie caruciorul in care basculam diverse, zaresc o duduie in zare si raman cu atentia asupra ei. Era simpatica, slabuta, bruneta, aducea asa putin a asiatica. Povestea in acel moment se desfasura in slow-motion. Atentia mea distributiva disparuse complet. Eram total focusat pe donsoara. Fiind parte a sexului masculin indeplinesc majoritatea caracteristicilor lui, asa ca asteptam cu nerabdare sa ii vad si cealalta ipostaza a donsoarei, cea in care noi, barbatii, ne holbam si zicem "mama ce cur are!". Eh, sper surprinderea mea, in momentul in care am zarit ce ma interesa, atentia mea s-a indreptat spre covoarele din dreptul meu si spre preturile de care nu ma interesa absolut deloc. Dezamagire, regrete, de ce? DE CE??. Pe langa faptul ca fundul era aproape absent (spun aproape, pentru ca se putea vedea o urma de buca stanga uitata de lume), avea un mers senzational, o combinatie intre Usain Bolt varianta slo-mo si internatii de la Obregia. Momentul a fost complet ruinat. Ma asteptam sa plec cu o impresie splendida si sa le pot zice prietenilor mei "mama fratili meu ce bunoaca am vazut azi!". Din pacate, prietenii mei, va spun.. aparentele pot fi inselatoare.