Pagini

sâmbătă, 11 martie 2017

Capitolul 4. Analiza in doi.

   In ultima mea postare am intitulat-o "Sfarsit". Cred ca am gresit 😃. Povestea continua. Cred ca asta va fi cea mai interesanta "carte".
   Evident ca ceea ce scriu e o continuare a celei de-a 5-a carte. Le numesc carti pentru ca sunt niste capitole importante din viata mea emotionala. Protagonisti: Geamanul din mine si dRacul din ea. Evident ca scriu "dRacul" intr-un mod ironic pentru ca ea de fapt este o minunatie de femeie, dar nu trebuie sa stii tu asta!
   Revenind la subiect, intrebarea despre care scriu acum este: "de ce Geamanul se simte rau atunci cand Racul se simte rau?" Este o intrebare pur rationala pe care incerc s-o descifrez. Adica, serios, de ce domnul G. nu este fericit daca doamna R. are zile proaste? Oare si asta e un aspect al dragostei ce i-o poarta? Cand a ajuns domnul G. atat de dependent? Cum a ajuns? Intrebari retorice si neimportante, zic eu. Domnul G. se simte bine in pielea lui de dependent, mai ales cand doamna R. ii satisface aceasta dependenta. Am auzit ca cica ar fi nesanatos sa ai dependente si sa iti convergi starile intr-o singura alta persoana. Asa si? Vrei sa-ti spun ce-mi dicteaza instinctele si valorile mele morale? Nu e o dependenta sa iti identifici majoritatea starilor prin prisma emotiilor unei alte persoane. Si ce daca G. e trist cand R. e trista? Poate face asta pentru ca idealul lui este ca R. sa fie fericita constant, de luni pana duminica, in fiecare saptamana, 365 de zile pe an. Uneori 366, in cazuri exceptionale. Oricum, el mi-a spus, il doare cand pe ea o doare, pentru ca ea e parte din el acum. Daca ar fi sa te apuci sa-l descrii vreodata, undeva vei ajunge in punctul in care va trebui sa iei in calcul existenta ei intr-o fractiune din ADN-ul lui. Si aici apare epifania: Domnul G este conectat la Doamna R. Simte de la departare emotiile ei, Fericire, tristete, agonie, mandrie, putere, frica, etc. El spune ca e fain ca a ajuns aici. Se simte si el, micutul, ca face parte dintr-un intreg. Exact ce si-a dorit ani buni, sa se simta ca apartine de ceva, ca poate corespunde. Evident ca este constient ca la baza este o entitate individuala, dar ii place sa apartina de un intreg ce nu inseamna doar "el". Datorita acestui fapt, Domnul G. isi permita sa se simta trist atunci cand doamna R. se simte trista. Acelasi lucru se simte si atunci cand R. se simte fericita. Ar trebui sa-l vezi cum e cand o simte fericita. Radiaza! Se reincarca toate bateriile lui. Traieste, zambeste, rade, glumeste, iubeste.
   Mi-a spus de atatea ori cat de mult isi doreste ca ea sa fie in dreapta lui si sa ii zambeasca, sa ii spuna ca e fericita.

   P.S.: Da, ma doare si pe mine cand te doare pe tine si nu esti singura in problemele tale.