Pagini

duminică, 12 martie 2017

Capitolul 5. O duminica mediocra

Salutare!

Am revenit si azi aici, iti vine sa crezi? Nu cred ca am scris niciodata 2 zile la rand. Cel putin nu in ultimii ani. Anyway, vrei sa-ti spun de ce? Exista un lucru minunat pe care scrisul il face (bine, probabil ca scrisul pe hartie e mai eficient, dar m-am nascut cu tastatura in mana). Te detaseaza de propria viata. Mie asta imi face, ma face sa nu mai fiu eu, Valentin, ci un observator al vietii mele. Si ce crezi? Fix asta mi-am propus, sa fiu mai mult observator decat observat. Asa ca voi face un experiment (de care probabil nu ma voi tine, la cum ma cunosc): voi scrie in fiecare zi sau cat de des posibil pot, un mic review despre ce s-a mai intamplat lately in viata mea monotonana, in special in spectrul emotional. De ce in acest spectru? Pentru ca mi-ar placea sa ma asez pentru cateva clipe in exteriorul propriilor emotii si, in acelasi timp, sa ramana undeva chiar si atunci cand nu vor mai fi. Poate ca daca adun suficient material, la batranete voi publica o autobiografie, sau poate doar le voi citi peste ani si ma voi amuza, analizandu-mi evolutia.

Azi e duminica. Azi nu ai vorbit cine stie ce cu mine. Nu dau vina pe nimeni, nici pe tine, nici pe mine. Intuiesc ca ai nevoie de spatiu din cauza unui eveniment neplacut care ti s-a petrecut recent. Habar n-am despre ce e vorba pentru ca inca nu mi-ai povestit. Sper s-o faci. E un pic frustrant pentru mine, deoarece imi tot vine sa-ti scriu si sa te intreb de viata, dar te cunosc si stiu ca cel mai bine ar fi sa tac linistit sa te astept sa-ti rezolvi dilemele. Mi-ar placea si m-ar ajuta tare mult sa nu mai fiu nevoit sa intuiesc asa multe lucruri. Cred ca ar fi bine pentru amandoi sa imi spui cand ai nevoie si de ce ai nevoie. Stii ca nu-s dobitoc si ca sunt in stare sa inteleg daca imi spui "hei, am nevoie de 3 zile de liniste, mi le poti oferi?". Imi e mai greu sa iti ofer spatiu cand nu sunt sigur daca ai nevoie de el sau nu. Sper ca intuitia mea e buna si ca de joi seara incoace ai nevoie de acest spatiu sa rezolvi ceva.
Totusi, sunt super curios, pentru ca stii foarte bine ca am o atitudine analitica dezvoltata: s-a intamplat joi sau vineri? Schimbarea de comportament a aparut in intervalul asta. Oricum, imi vei povesti tu, nu-mi fac griji. Eu voi sta linistit, tacut, cu siguranta ca te descurci cu brio in rezolvarea a orice a aparut.

Revenind la ideea de observator, este incredibil cum dupa 3 piese pe repeat de 2 ori de la Carla's Dreams, cu griji pe cap in momentul in care am tastat titlul, acum sunt linistit si in pace. Ai putea sa incerci si tu odata.