Pagini

vineri, 5 ianuarie 2018

Capitolul 1 si jumatate. Capricorn

La multi ani! Traditional, simplu. Sunt convins ca vei primi de ziua ta multe urari despre sanatate, fericire, iubire, pe care le vei avea din plin. Eu m-am decis sa fiu altfel. As vrea sa iti urez un la multi ani demonstrandu-ti cata insemnatate poti avea pentru o singura persoana din astea 7 miliarde cate suntem. Ghici cine? Eu. Nu mai tin minte exact cum ai aparut in viata mea, dar inca ma bucur tare ca ai facut-o. Ai fost alaturi de mine in momente critice si m-ai lasat sa fiu si eu pt tine, ceea ce stiu ca n-a fost usor. Sufletelul tau, minunat de bun, m-a primit inapoi cand nu meritam (chiar daca imi vei scoate ochii toata viata cu asta) si mi-ai purtat de grija in timpul asta. Faptul ca am avut pe cineva pe care m-am putut baza mereu, pentru mine inseamna enorm. Iti spun sincer ca dintre toti oamenii pe care ii cunosc, daca ar fi sa am o problema de suflet, la tine as veni. Destul despre mine, ziua asta nu e despre mine, e despre tine. Despre tine, o faptura superba, cu o esenta calda cum nu am mai vazut, cu un spirit copilaros, dar matur. Ceea ce esti acum este rezultatul experientelor prin care ai trecut si vreau sa-ti spun ca ai toate motivele sa fii mandra de ceea ce ai devenit. O femeie puternica, dar delicata, o femeie desteapta, care presara si niste emotii si valori morale frumoase pe langa ratiune, o femeie frumoasa cu care. personal, m-as mandri in intreaga lume. Pastreaza-ti acea stralucire din ochi pentru tot restul vietii, pastreaza-ti sufletul curat si frumos, fii in continuare superbitatea pe care o vad in tine. Ziua asta este a ta si vreau sa te bucuri de ea cat poti de tare.

Mintea mea e plina de idei si iese o harababura din urarea asta, Cert este ca mi-ai intrat in suflet si stai bine acolo. Imi doresc sa fiu parte din fericirea ta si sa te vad crescand frumos in continuare, depasindu-mi notiunile cu care te descriu. Imi cer iertare ca nu sunt langa tine sa te iau in brate si sa te sarut si sa iti spun lucrurile astea pierzandu-ma in ochii tai.

Imi e dor de tine... rau.

La multi ani, draga mea!