Pagini

sâmbătă, 22 mai 2010

"Ca e multi ca mine"

Cu ce sa incepem, sa dramatizam? ... Neah! Sa injuram?... Intr-un fel! Sa-i uram? O facem deja. Dar pe cine...? Cine sunt cei urati de societate in mare parte? Eh.. daca nu stiti, va spun eu.. Aceia care stau la coltul blocului..se imbata si spun in continuu "Sa moara mama,fratii,surorile,copii mei".. si sa nu uitam mai nou spun ei.."Sa moara Gibilan!".. Cine o fi acest Gibilan.. vorba lor.. "Sa mor eu in chin si cancer cu tata,mama si copiii mei de gat.. daca stiu!". Aceia cu tricouri cu De Puta Madre si Gigollo Italiano 500$ , cu etichete argintate si suflate cu aur de trompeta, cu ceasuri cat platoul de mici, cu ketchup si mustar... Mda.. nu mai am aer deja pentru ca lista poate continua la infinit! Au inceput sa curga poezii pe seama lor la greu. Probabil va si intrebati de ce..! Pai... cine se mai imbraca in culori gen roz,negru cu scris roz, trening la pantofi cu cioc intors de lautar, ochelari de soare noaptea, tipand la celular ca au telefoane si vile de vanzare, rasi pe picioare ca femeile si cu freze binenteles copiate dupa modelul punk al anilor '80. Banuiesc ca ati intuit care sunt acele persoane criticate de societate sau mai bine zis.. Acea specie de "om", nu prea se poate spune om.

Poezie anonima:

Tipul:
De am lanturi la pantofi
Si ciorapi cu nasturi,
Am venit sa curat cartofi
Si sa intru in necazuri.

Tipa:
Eu sunt aia, Crizantema,
Si am nume de masina,
Asa "a vrut" eu,
Ca-s maestra
Ca-s Crizantema si Mercedesa.


Deci... criticati pe masura. Asa cum ei discrimineaza si "e inculti" ca compozitorul(cacofonie) surd il chema Nicolae Van Gutzoveen si Pestele Cu Ochiul De Sticla Din Subsolul Blocului.

Have an Ice Day! :D