Pagini

marți, 18 mai 2010

Totul are un inceput

Uite ca am ajuns si in momentul in care mi-am facut un blog, ca tot omul, si se presupune ca postez diverse chestii pe el. Partea buna e ca nu o sa postez singur si voi fi ajutat de catre alti doi 'amuzanti' ca mine.
Pentru inceput: astazi pe la o ora cat de cat acceptabila se gaseste o anume domnisoara sa imi ceara sa printez ceva pentru ziua de maine. Explicatia ei suna cam asa: "vezi sa tragi prima pagina pe o foaie, a doua pagina pe o foaie si a treia pagina tot pe o foaie". Stau eu si ma gandesc... ceva nu e in regula, pagina? foaie? hmm... asa ca am ajuns sa imi pun un status (stiti voi, mess) disperant de genul "care-i diferenta dintre foaie si pagina?". Unii dintre voi (cei care aveti onoarea de a imi citi blogul) va spuneti: "dar e simpla diferenta". Unii nu au spus asta. Vreti dovezi? Hai sa va arat:


Doinita.: stiu eu care e diferenta!
Doinita.: :>
V .: a?
Doinita.: foaia are doua pagini!
Doinita.: :))
V .: de ce?
V .: :))
Doinita.: pentru ca foaia
Doinita.: e o foaie
Doinita.: si paginile
Doinita.: sunt numerotate
Doinita.: daca nu ai observat
Doinita.: :))

Ati priceput ceva?
Hai sa mai luam un exemplu.


shuppi: poi o pagina are 2 foi
shuppi: :))
shuppi: >:D<
V .: :))
V .: nuj dc
V .: toti ceilalti
V .: imi zic
V .: ca
V .: o foaie
V .: are doua pagini
V .: :))
shuppi: poi cum e bine
shuppi: =)))
shuppi: ?
V .: nu stiu, tu sa imi spui
shuppi: a da
shuppi: o foaie are 2 pagini
V .: de ce?
shuppi: de ce?
shuppi: ce?

Nici acum nu ati inteles?
Mai incerc odata.

Rhia: pay o foaie are 2 pagini 
V .: :>
V .: da?
Rhia: da 
V .: mistoo... 
V .: de ce?
Rhia: stiu...
Rhia: nuj de ce
Rhia: :))
V .: atunci nu stii care e diferenta dintre o foaie si o pagina
Rhia: si o stii u?
V .: nu
V .: :))
Rhia: aha
Rhia: dak o aflii anunta-ma si pe mn

Stiu ca deja v-ati lasat batuti :D

matey: "foaie" are 5 litere
matey: "pagina" are 6 litere

:))~~BlUe~~:)): pagina=o chestie scrisa
:))~~BlUe~~:)): foaia=o chestie goala

Deci cam asta e diferenta.... nu? :))