Pagini

marți, 22 iunie 2010

Bingo!

Tinand cont de faptul ca de fiecare data cand mi se spunea sa verific biletul acela nenorocit de bingo eu uitam sa il verific, mama mea a gasit un nou mod de a spune: "Hai, Valentine, verifica si tu biletu' asta."


















Ca de obicei raspunsul a fost: "Mama!, n-am castigat nimic."



Am scris postul, m-am uitat la el si mi-am spus ca e cam scurt asa ca voi mai adauga cate ceva din conversatiile mele cu tenta amuzanta de pe mess.


(hai sa dam la peste)

Speedy Speedy: Ce faci valeee?!?!
V .: bine ma
V .: tu cf?
Speedy Speedy: Dau la peste...in subsolul blocului
V .: aa.. inteleg... copca asta
Speedy Speedy: adevarat..viata grea duc eschimosii..
Speedy Speedy: Cu ce ii prinzi cu plasa sau cu undita?
V .: si cu una si cu alta
V .: cred


(din seria: ne place hitler ca facea creveti din evrei)

V .: muto!
Allie™ .: daca eu sunt muta tu ce esti?
V .: eu sunt hitler


(panicatule!)

V .: ce e un punct negru cu 2 puncte albe?
bobo gandacu: vrei sa ma pui pe blog?
V .: un purice cu vata in urechi


(un perete poate schimba multe :)) )

V .: da-te cu capu de un perete
V .: si o sa uiti tot
BuXiLiCi ™: am mai incercat
BuXiLiCi ™: si ce crezi?
BuXiLiCi ™: nu merge
V .: da mai tare
BuXiLiCi ™: neah...