Pagini

marți, 29 iunie 2010

Fara idei

"Vreau sa scriu pe blog!" Zilnic aud aceasta replica in capul meu cel sec... si mai des aud replica "dar n-am idei". As putea sa vorbesc despre noul super joc descoperit de mine pe facebook (unii pot crede ca sunt un inapoiat pt ca l-am descoperit abia acum) si anume Cafe World... o tampenie amuzanta, sau despre tantarii care o devoreaza pe Carla (rupe-le capu'!), sau despre cum imi sunt zdruncinati creierii de drujbele rammstein-iene... sau despre multe altele. Prefer totusi sa imi asum lipsa de idei si sa public doar alte cateva conversatii dă pă mess:


(gogule, probleme ma?)

Mari-Juana: cate posturi ai mai publicat de aseara mama?
V .: vreo 2
Mari-Juana: esti maniac tipule
V .: da
V .: stiu
V .: imi place
V .: sa postez
Mari-Juana: observ
Mari-Juana: esti mai maniac ca mine
V .: si ce?
Mari-Juana: nu e corect
V .: probleme, gogule?
Mari-Juana: nu ma cheama gogu ma cheama maia cu I
Mari-Juana: inteles?
Mari-Juana: vali cu i
V .: bine gogule


(exista... adica lipseste cu desavarsire)

Alina: voi incerca sa nu uit
V .: auci
V .: ai probleme cu memoria?
V .: sa-ti mai dau de la mine?
Alina: nu mai iau lecitina
Alina: ca am inceput sa uit s-o iau


(o idee, doua?... doua)

Razvan Dinca: zi ba ideea ca ma framant aicea
Razvan Dinca: ba
V .: dea?
Razvan Dinca: nu... alex


(ca oamenii normali)

V .: ete
Allie™ .: a?
V .: b?
Allie™ .: nu
V .: pacat
Allie™ .: de ce
Allie™ .: ?
V .: de ce nu?
Allie™ .: euainternbat prima
V .: si euainternbat primul
Allie™ .: paii nai cum saintrebi tu primu daca am intrebateu prima
Allie™ .: inteegi?
V .: inteeg


(e de plans, nu de ras)

Nume cenzurat: coaie
Nume cenzurat: fi atent
Nume cenzurat: faza
Nume cenzurat: ca nu am cu cine vb
Nume cenzurat: mama
Nume cenzurat: e in camera de alaturi
Nume cenzurat: cu
Nume cenzurat: prietenu ei
Nume cenzurat: si se babardesc
Nume cenzurat: de imi tremura mie patu
Nume cenzurat: in plm


(traiasca sector7tv!, pt necunoscatori, dati un search pe youtube "intrerupatorul")

V .: donshoara, ati omorat vreodata tantari pe peretele asta?
Carlaaa: aaa da
V .: cu mana sau cu piciorul?
Carlaaa: cu capul
V .: n-aveti mila domnisoara..