Pagini

luni, 21 iunie 2010

Ia d'acia!

Hai sa va mai inveselesc, sau cel putin sa incerc. In ciuda faptului ca in postul anterior am criticat messul, acum va voi publica unele conversatii... sper eu, amuzante.. pentru a va mai scoate din rutina criticilor mele... asa ca, sa incepem:

(sunt un frumos, ce naiba :)) )

V .: culca-te ba
V .: ca e tarziu
diana laura: ete na
diana laura: culcate
diana laura: tu
diana laura: fati
diana laura: somnul
diana laura: de frumusete
diana laura: nu ca ai mai avea
diana laura: nevoie


(d'ala mare si hidos :| )

Emy .: ai avut un dala mare?
Emy .: paros?
Emy .: in casa?
V .: da
V .: dc?
Emy .: am avut si eu
V .: ai dreaq
V .: era unu
V .: cu multi
V .: tepi
V .: pe el
Emy .: sti aia mici pe geam?
Emy .: de se misca rapid
Emy .: ?
V .: nu
Emy .: aia aplatizati
V .: io n-am daia
V .: io am dinaia
V .: lungi
V .: parosi
V .: si maronii
V .: deschisi
Emy .: daaa
Emy .: stiu
V .: si care se storcesc
V .: ca crevetii
Emy .: da


(fiecare cu ce-l doare)

psychedelic wasp: ce-ai, ma ocupatule?
psychedelic wasp:
V .: a
V .: ?
V .: imi aranjez
V .: ferma
V .: pe farmville
psychedelic wasp: ah...
psychedelic wasp: eu trebuie sa-mi aranjez parul


(de cand cotetu' are camere? :)) )

psychedelic wasp: in 10 min trebuie sa plec sa-mi vad viitoru' cotet
V .: a?
psychedelic wasp: pai ma mut de la toamna [ti-am mai spus]
psychedelic wasp: iar acum merg sa vad camera si ce e in ea si ce mai trebuie facut


(nu ma puteam abtine sa nu pun si ceva in spiritul narcisistilor de pretutindeni)

Allie™ .: Barbatul Gemeni este întrucâtva îngrozit de necesitatile emotionale. Este un cerebral, iar sexualitatea nu joaca un rol principal în viata sa, cu toate ca dispune de ceea ce psihologii numesc "aperceptie", adica stie cum sa declanseze reactiile, aducându-si astfel partenera pe culmile extazului.


(o sa ma bata)

psychedelic wasp: cum sta el cu scula intre picioare
V .: bk
V .: ce?
V .: ce scula?
psychedelic wasp: chitara
V .: a, eu
psychedelic wasp: da! tu!
V .: ce te iei ma de scula mea?
psychedelic wasp: nu ma iau eu de scula ta!
psychedelic wasp: nu ma iau de scule in general
V .: pacat
V .: adica
V .: ok
psychedelic wasp: dar daca-i musai, cu placere... :))


(deci, asa sta treaba...)

psychedelic wasp: ai fete in creier si creieru'n chiloti!
psychedelic wasp: toti tipii au creieru'n chiloti!
V .: poate
V .: si tipele
V .: umbla
V .: dupa tipi
V .: cu creier
V .: corect?
psychedelic wasp: evident


(candva, tot o sa mori!)

bobo gandacu: ai 18 ani
bobo gandacu: anu tecut ai avut 17
bobo gandacu: si uite ca s-a mai dus un an din viata ta
bobo gandacu: ce gandire de pesimisti!


(lecitina, frate!)

V .: nun
bobo gandacu: a?
bobo gandacu: ce nun?
V .: nun? 
V .: WTF?
V .: ce-am vrut
V .: sa scriu?
bobo gandacu: ai scris NUN
V .: da, dar nu mai stiu de ce 


(can u believe? x_x )

V .: am o criza de "tipe naspa everywhere"
bobo gandacu: sinucidete


(new name :> )

bobo gandacu: unde ee hitleer
V .: cred ca imi schimb numele
bobo gandacu: in ce? 
bobo gandacu: gabi?
V .: hitler
V .: boule
bobo gandacu: hitler boule
bobo gandacu: 'boule' e numele de familie?


Ii rog pe cei care au fost postati aici sa nu se supere si sa nu inceteze din a concepe astfel de conversatii.. amuzante... cu mine :D.