Pagini

luni, 21 iunie 2010

Da-l jos ca nu e bun!

Am chef sa scriu, e ora 1:30 si eu am chef sa scriu, va vine sa credeti? doar ca am o dilema... despre ce sa scriu? as putea sa va povestesc cum am mancat azi shaorma la 4 lei de la kogalniceanu (nu chiar de la el ca tipu' e cam mort, sper..) sau cum am fumat narghilea cu cirese de la nirvana cu ocazia zilei de nastere a surorii mele de zodie, ela, careia cu aceasca ocazie ii urez LA MULTI ANI! sa ne traiesti si sa ne mai dai pizza si timisoreana. Asa cum am spus, inca sunt in dilema.. stiu ca n-o sa ma ajute nimeni, ma descurc si singur, o sa aberez pe'aici pana va plictisiti sa cititi (a se observa putina ironie). Sa va spun cea mai recenta revelatie a mea din domeniul "anti-oameni"? Stateam si eu ca tot omu' si ma gandeam... si in timp ce ma gandeam ma strapunge un gand macabru, imi dau seama cat de prosti suntem... DA, suntem... voi, astia care cititi, v-ati intrebat vreodata ce s-ar fi facut lumea fara mess? Eu cred ca am fi dus-o mult mai bine! Am inceput sa detest foarte mult prostia umana pentru ca isi face simtita prezenta din ce in ce mai mult. Ati realizat vreodata ca messul ne distruge aproape complet relatiile de prietenie cand, culmea, ar trebui sa le imbunatateasca. Pe mess oricine are tupeu sa zica orice, sa te critice, sa te injure, sa iti spuna ca vine maine cu cutzitarii dupa tine si ca te injunghie ca pe un porc de craciun, ce mama naibii! In realitate nu-i chiar asa... Tupeul dispare (nu in totalitate) si s-au cam dus sansele de a pregati cina. Incepusem cu ideea de prietenii, hai s-o continui, pun si eu o simpla intrebare: oameni, mi se pare mie sau voi va certati MAI MULT pe mess decat in realitate? Eu detest messul pentru ca imi da un tupeu pe care in realitate nu il am. Daca ma cert cu cineva pe mess si a doua zi ma intalnesc neintentionat cu acea persoana in cel mai bun caz imi dau pumni in cap si ma intreb de ce mama dracu m-am certat cu acea persoana. Vad pe mess persoane care se cred smechere pt ca iti dau un rahat de ignor doar pentru ca le-ai zis ceva ce nu le-a convenit... de-aici ce poate sa rezulte? brutalitate, violenta, ura, certuri, chestii naspa! lasa-ti dracu messu si mijloacele de comunicare online prin care puteti sa spuneti orice fara sa vi se vada pe fata ca mintiti ca nenorocitii si reveniti in lumea reala, lumea in care poti sa te distrezi foarte bine cu prietenii la o bere in oras, sa razi, sa te simti bine si sa te simti ca o persoana, nu ca un ID. imi pare rau pt cei care se plictisesc citindu-mi posturile revolutionare dar chiar ma dezgusta anumite lucruri...  rahat pe paine...