Pagini

vineri, 15 octombrie 2010

The fail man. Part one.

S-a descoperit o specie noua de om, noi am supranumit-o the fail man, sau oamenii care put. Ar fi trebuit sa auziti de celebra abreviere N.A.S.A care pentru aceasta specie de "oameni" se traduce: "nu avem sapun aici" sau "nu acceptam sapun aici". Cat despre acesti oameni (personal cunosc unul singur) pot spune cu certitudine ca sunt destul de interesanti. Partea nasoala e ca nu poti sta mai aproape de un metru - doi de ei pentru ca simti pe pielea ta cum e sa fii exorcizat. De obicei acest specimen traieste intr-un apartament in care cuvantul de baza pentru descrierea lui este "jeg". Are obiceiul de a juca faimosul joc: World Of Warcraft si de a minti foarte mult. Trecand peste aceste detalii minore, scopul meu este sa va demonstrez ca acesti oameni mai diferiti de noi sunt incepatori in domeniul tastaturilor de la inceputuri incoace si ca este destul de dificil sa porti o discutie cu ei printr-un chat. Asa ca putem sa incepem linistiti partida de ras (tinand cont ca este doar "part one" nu voi publica tot ce detin ci doar cateva parti, asta ca sa vreti mai multe, stimati cititori):


V.: sal
the fail man: sal
V.: ce faci?
the fail man: bine tu
V.: bine :-??, ai mai jucat wow?
the fail man: nu
V.: ah, credeam ca ti-ai mai crescut paladinu ala
V.: nu ti-l cresti si tu sa am cu cine sa joc la alianta?
the fail man: da mi greu
V.: hai ma ca nu dureaza mult
V.: te ajut eu daca vrei
the fail man: bine hai ma ba wow acuma fac lvl
V.: acuma nu prea pot
V.: ca tre sa ma duc sa mananc
V.: si dupa sa imi fac baie
V.: dar te ajut maine
V.: oricum la levelele mici te descurci
the fail man: k
V.: sau vorbeste cu john
V.: sau cu emi
V.: sa te ajute
V.: ca si emi are lvl mic
V.: vreo
V.: 30
V.: sau cv de genu asta
the fail man: k ms
V.: pe ce talente te pui?
the fail man: eu pala primu
V.: talentele ma, holy, retribution sau protection?
the fail man: holy ma primu
V.: a, okey, te faci healer sa inteleg
the fail man: da
V.: e bine, ca nu ne-ar prinde rau
the fail man: jucat si bun
V.: pai si retributionu am auzit ca e bun
the fail man: cum  zi eu ms bun pala ma
the fail man: a da ce hoarda sau
V.: ce-i cu hoarda?
the fail man: emi
the fail man: ms
the fail man: ma
V.: ce-i cu emi? emi are si la altianta un caracter de vreo 30
the fail man: k



Sper ca si necunoscatorii de WoW vor intelege cat de cat ceea ce s-a discutat.

Maine voi reveni cu partea a doua asa ca: "ramaneti aproape!"