Pagini

joi, 14 octombrie 2010

N-am mai postat de mult, nu?

Sa zicem ca a trecut ceva timp de la ultima mea postare, dar cui ii pasa? Am fost prea ocupat sa imi traiesc viata mea cea minunata, sa-mi fac nervi, sa visez la una si la alta, sa ma distrez cu prietenii mei cei mai buni, etc. Conversatiile mele amuzante nu prea mai exista (de fapt mi-e lene sa caut in arhiva) asa ca n-aveti ceva mai interesant decat asta de citit :D. Pentru toti cititorii mei (aia "multi"), va spun ca sunt bine, sanatos si toate cele :)). S-au schimbat multe de cand n-am mai aparut pe aici, s-au inchegat prietenii mai mult decat au fost vreodata (se stiu oamenii aceia care imi fac viata frumoasa) s-au schimbat gandiri, vise, experiente de viata si multe alte chestii ce ma caracterizeaza. Chestia care nu s-a schimbat deloc este faptul ca inca sunt un visator :D. Nu ma deranjeaza, doar ca imi aduce multe critici din partea oamenilor mai putin "fericiti". Imi place sa visez la ceea ce vreau, imi place sa traiesc fiecare moment cu cel putin un zambet pe fata pt ca toata treaba asta e unica. Nu poti sa traiesti de doua ori aceeasi faza sau aceleasi senzatii. Cei care ma critica sunt cei care traiesc in spatele scuzelor de a visa. Stiti voi, alte preocupari decat cele de natura spirituala. Si nu ma luati cu faze de genu "nu mai visa ca daca n-o sa ti se implineasca visele o sa te intristezi la maxim". FUCK OFF!! Am patit-o de multe ori, m-am intristat, okey, si ce??? Sa vezi cat de misto e cand ti se implinesc visele :>. Aia da senzatie!. Stiti vorba aia "tot raul spre bine"? Daca se intampla ceva rau e de ajuns sa iti spui chestia asta in minte si bursc vei gasi un scop (in general bun) pt care s-a intamplat acel ceva. Iar fabulez :)), nu pot sa ma abtin sa nu fac asta cand scriu pe blog. Imi place sa imi scriu principiile mele de optimist inrait. Probabil fratii mei de zodie ma inteleg :D. Ma rog, termin aici cu filosofatu si ii salut cu ocazia asta pe oamenii care ma sustin in orice as face. Salutare fratii mei din spatele blocului!


P.S. The Lion is pretty new here so respect his posts or you will die!! :D