Pagini

duminică, 17 octombrie 2010

The fail man. Part two.

Asa cum am promis, am revenit cu mai multe conversatii cu omul din pesteri (am intarziat ceva dar a fost weekend si am avut treaba, ca tot omu'). L-am descris destul in prima parte a rubricii asa ca va urez din start: spor la ras!


V.:
the fail man: sal
V.: sal
the fail man: ce coferisa
the fail man: ce nu asa facut coferisa
V.: vezi ca avem conferinta
V.: gata facuta
V.: am scris ceva
V.: in ea



AVr claudiu: Ce faci
AVr claudiu: iti merge wow-ul
AVr claudiu: ?
the fail man: bine ma bag pe wow
AVr claudiu: Pai iti merge?
the fail man: ce ma
AVr claudiu: wow-ul ma
AVr claudiu: mergE?
the fail man: stai zi servaeu incis
AVr claudiu:
AVr claudiu: dc?
the fail man: eu ce zi e incis ma
AVr claudiu:
AVr claudiu: pai de cand e?
the fail man: ba eu nu stiu


Bkul: si o sa faca astia VH si au nevoie de dps
the fail man: da vi da merge
Bkul: iti dau o bere daca vii
Bkul: servaru ma
Bkul: mergem mergem da unde mergem
Bkul: plm
Bkul: haide ca am nevoie de ajutor
the fail man: ba claudiu zi nu merge


AVr claudiu: lu raz ii merge
AVr claudiu: ce se intampla?
the fail man: ba nu stiu zice raz merge
AVr claudiu:
the fail man: eu ma bag
AVr claudiu: unde?
the fail man: wow


the fail man: sal ia dam si mie servaeu ala joc tu wow
bobo gandacu: realmu?
the fail man: da
bobo gandacu: wow.ultimate.ro
the fail man: ms


hope you enjoyed it :))