Pagini

luni, 27 august 2012

Cica avem si pagina de Facebook

Bonjour! Precum am spus si prin titlu, ne-am facut si pagina de Facebook, cine stie cum place blogul "la lume" si devenim celebrii (ramanand, desigur, cat se poate de anonimi). Nu vreau faima ca persoana, imi place ideea de faima a personalitatii, a gandirii si ideilor, caci e plina lumea de persoane faimoase si... "faimoase". Ma gandeam eu ieri asa.. "ce naiba scriu eu maine?".

Stiati ca fondatorul Dunhill se numeste Alfred Dunhill si si-a deschis propriul magazin inca din 1907 si ca aceasta companie vinde si alte multe chestii inafara de tigari? Alfred Dunhill asta a inceput de fapt sa vanda diverse accesorii pentru automobile initial, dar dupa ce a inventat "The windshield pipe", adica pipa pe care o stim noi azi (cu ceva protectie contra vantului, era si asta tot pentru automobilisti sa fumeze linistiti in timp ce conduceau), a vazut ca ii cam merge pe domeniu si a mers mai departe. Se pare ca nu stii de unde vine inspiratia si drumul pe care o sa reusesti in viata, chiar daca tu vrei ceva anume.


Trecand de la una la alta, mi-au blocat astia scrisul pe chatul de facebook pentru ca, domne, am spamat cu mesajele de promovare (indeed, am dat un mare mass pe facebookul meu..). Asta se intampla doar pentru doua zile, deci stau linistit. Am gasit intr-un final o marca de tigari ieftine aici in Canada!!! Din pacate nu e Dunhill, ci Pall Mall. Ca sa va faceti o idee, pachetul de Dunhill de 25 de tigarete costa in jurul a 12 dolari, iar cel de Pall Mall, tot de 25 de tigarete, in jurul a 6 dolari. Fumand Pall Mall pe perioada asta a mea de "out of country", nu inseamna ca nu voi fuma Dunhill cand ma voi intoarce sau ca nu imi mai place Dunhill. Din contra, Dunhill ramane baza!

Referitor la o recomandare pentru azi, recomand trupa The Wanted, cu toate ca probabil multi o cunoasteti. Au multe piese misto. Canalul lor de youtube il puteti gasi aici!

P.S. Fetele cu drame sentimentale la varste fragede de 15-16-hai si 17 ani, mancati shaorma! e mai buna decat vaicaritul pe cine stie ce retele sociale. Cu toate ca mancand prea multa shaorma n-o sa se mai uite  deloc baietii... de fapt, nimeni dupa voi.


O zi buna tuturor,
 V. out.