Pagini

marți, 28 august 2012

Minecraft si alte defecte de-ale mele.

Neata! De ce Minecraft? Pentru ca asta vreau. Ieri am fost sfatuit sa imi scriu mai mult opiniile despre diverse treburi decat sa scriu povesti, asa ca am zis s-o incerc si pe asta. Minecraft e joculetu care imi provoaca cea mai mare dependenta, si e si super relaxant in acelasi timp. E, intr-adevar, un joculet pentru oameni mai creativi si mai cu cap. Grafica in patratele, gameplay misto, o infinitate de alegeri in jocul asta, in special in desing si constructii. Tocmai a trecut o veverita la 2 metri de mine, si inca sta la 2 metri de mine pe o crenguta si ciugule o chestie. e asa draguta! :D. Ce agila e!... Imi arata p**a... nasol moment. Revenind la minecraft, incercati-l cu toata increderea, se gaseste evident si varianta cracked (adevaru e ca romanii platind atatea taxe si impozite nu mai au bani de jocuri pc...). Pe original banuiesc ca e mai smecherie (da, da, stiu, sunt un nenorocit ca ma joc jocuri piratate... ). HEEEI, ACUM SUNT 2 VEVERITE! e o invazie? una se uita la mine! poate ma ataca... eh, niciodata nu stii unde te duce viata, atacat sau nu de veverite.

Plecand de la o idee si ajungand la alta, generatiile astea noi parca au luat-o razna rau de tot (nu ca eu oi fi prea invechit). In special fetele.. Ba, vad unele de-s efectiv batute in cap. Shaormare d-astea de o ard ele pe facebook scriindu-si dramele. Du-te fata mea la baiat si zi-i: "ba tampitule, uite cum sta treaba" si poate daca n-o sa te mai vaiti "subtil" prin statusuri o sa inteleaga si el ceva, caci, na, noi suntem mai cu capu tare si pricepem mai greu. Daca sunt masochiste fetele de genul asta, okay, e treaba lor, dar nu recomand aceasta atitudine lipsita de corectitudine. Aud cacatul asta mai mereu: "baiatu tre sa faca primu pas". De ce? Atat, gata, nici nu va mai pun alta intrebare, intreb doar "De ce?" si habar n-aveti sa raspundeti astea de o ardeti cu ideea asta. Si apropo de masochisme, exista situatia aia absolut cretina!, baietii buni tre sa stie despre ce vorbesc. Ba va place o donsoara, da?, si aia nah, nu va place, dar in schimb ii place de unu care isi bate joc de ea. Tu ca baiat bun, ai intentii bune (nu stiu cati d-astia se mai gasesc dar ma bucur ca pot spune ca ma numar printre ei). Si te oftici acolo in sinea ta ca aia, chiar daca tu ai intentii bune, nici nu te ia in considerare si parca ii si place sa se planga si sa sufere din cauza aluia de-si bate joc de ea. Femei! Treziti-va dracu la realitate ca suntem multi fraieri care va vrem binele si care suntem in stare sa punem ceva "suflet".

Update: banc super super bun!
- Buna ziua, dati-mi 15 pachete de prezervative, va rog.
- Da, domnule, imediat! Doriti si punga?
- A, nu, fata e chiar draguta


O zi buna!
V.