Pagini

sâmbătă, 25 august 2012

Back in Business!

Ha! Ce dor mi-a fost de locul asta. Mi-am recitit toate postarile anterioare si m-am gandit in sinea mea: "ia sa mai scriu ceva p'aici", asa ca m-am apucat sa tastez. Uitandu-ma la postarile in care citam din diverse persoane (ma refer la conversatiile alea care, sincer, acum nu mi se mai par asa amuzante ^_^ ) ma gandeam, oare ei s-ar amuza vazandu-le?. Timpul trece si ne schimba pe toti, pe unii in bine, pe altii in rau, depinde de experientele prin care trecem. Trecand dintr-una intr-alta tin sa va spun ca muuuuhuuhuuulte s-au schimbat de cand n-am mai scris aici. Nu stiu cat va intereseaza sa cititi ce voi scrie eu in continuare (daca nu v-ati plictisit deja citind, sper ca nu!) dar imi voi face datoria sa scriu ce-am in cap, incercand din rasputeri sa fiu imprevizibil. Citeam chestiile alea de "love story" si ma gandeam.. : "adolescenta asta chiar e o treaba". Pot spune ca eram adolescent pe vremea aia (nu ca m-as fi maturizat prea tare intre timp... fac multe paranteze, nu-i asa?. prea multe ganduri in cap). Acum parca nici n-as mai putea avea chinurile alea interioare provocate de asa zisa "iubire". Asta probabil pt ca am devenit foarte foarte pozitiv din punct de vedere al mentalitatii si in acelasi timp optimist in orice intreprind. Eu zic ca e bine, altii imi zici ca e rau ca cica pot fi dezamagit tare. Eu le zic "Ba!, nu vreau sa traiesc in sobrietate si tristete pesimista, prefer sa ma gandesc la lucruri bune si sa fiu bine dispus intr-un mod constant!". Scurta paranteza: o prietena imi spune fix acum sa scriu ceva despre ea pe blog. Na, ca am scris si ceva despre tine, fii fericita!. Revenind la subiect, tot tinand-o eu asa cu gandirile mele pozitive sa stiti ca am realizat destule lucruri pentru mine de care sunt mandru. Va recomand: fiti optimisti si pozitivi, chestia asta va poate aduce absolut oricand un zambet pe fata daca aveti capacitatea de a vedea partea plina a paharului in orice. Pana la urma paharul e plin mereu, chiar si cu aer, nu?. Schimbare de subiect. Nu stiu exact daca o sa o mai ard cu lucruri amuzante pe aici, posibil sa fac asta totusi, pentru ca, cui nu-i place sa se amuze macar putin? Nici n-o sa "filozofez" prea tare pentru ca mi se pare plictisitor. Promit ca voi incerca sa fiu cat mai prinzator la public.


Voi face si cate o recomandare in fiecare postare la final, asa, de chestie. Daca va convine sau va place bine, daca nu, iarasi bine. Am descoperit recent un proiect superb realizat de niste baieti cantaciosi, ei se intituleaza ThePianoGuys si ii puteti gasi foarte usor aici: http://bit.ly/iyxIiF Un must-listen e clar acesta din dreapta. Ne auzim cu alta ocazie cand imi mai vine sa tastez. Pana atunci, toate cele bune si multe bucurii va urez.