Pagini

duminică, 26 august 2012

O noua zi, o noua distractie.

Neata, cumetrilor! Va salut tinand in mana o tigara (na, traditia..), din pacate Marlboro caci aici sunt scumpe tigarile. Va zic neata pentru ca la mine aicisa in "tarile reci" nord-americane e dimineata. Cu treaba asta v-am zis si dc sunt scumpe tigarile. M-a apucat frenezia matinala sa scriu pe blog, eram in camera si ma gandeam: "Ba, dar n-are farmec sa scriu aici in camera unde nu pot sa stau cu o tigara in mana in timp ce tastez" (sunt prea multi-functional, ce sa fac..). Pentru inceput vreau sa-i salut pe noii veniti, coechipierii mei de tastat, niste prieteni si oameni extraordinari din toate punctele de vedere. Mari noutati n-am, dar am destule ganduri in creieras cat sa pot sa scriu de sa va plictisiti. M-am batut in ultimele doua zile cu butonul de "facebook like", e imposibil de incapatanat. Nu vrea deloc sa functioneze cum trebuie asa ca am recurs la un buton de "Share", daca va place cam ce scriem noi pe-aici si ne cititi puteti sa apasati si pe butonul ala, asa, ca fapt divers. Nu dureaza mult ^_^. Sper sa imi dau seama totusi cum pot sa fac butonul ala nenorocit sa functioneze la parametrii normali. Daca cumva stie cineva cum pot sa-l fac sa functioneze, va rog insistent, lasati-mi un comment sau un mesaj cu o solutie, dau o bere celui care ma rezolva cu asta :)).
Ca recomandari n-am nimic inca, astept sa merg azi la un restaurant (cica se numeste "Baton Rouge") sa vad cum e, ce se mananca pe acolo si daca ma impresioneaza voi face un update la aceasta postare sa vi-l recomand. Pana atunci, o zi buna in continuare
Update: Recomand Baton Rouge, cei ce ajungeti prin Canada! Niste cartofi prajiti extra-deliciosi si ti se da la mancare sa te ghiftuiesti pentru o saptamana!