Pagini

duminică, 21 mai 2017

Capitolul 11. La multi ani, copil frumos!

Hei,

Este ziua ta, azi esti sfanta. Sunt foarte multe lucruri pe care as vrea sa ti le spun, dar nu stiu cum, cand, cum, de ce. Vreau sa incep prin a-ti ura un sincer si cald la multi ani, plin de bunatate si apreciere, venit din adancul sufletului meu, Iti doresc tot binele din lume, iti doresc sa gasesti fericire in tot si toate in viata asta, iti doresc ca in fiecare seara sa adormi cu bucurie in inima si cu multumire pentru tot ceea ce ai. Iti doresc ca tot binele ce exista pe Pamant sa se reverse asupra ta si sa nu-l poti duce si sa nu stii ce sa faci cu el. Iti doresc liniste, pace, echilibru. Imi doresc sa-ti simt linistea de aici, de departe. Imi cer scuze ca nu iti urez asta cum mi-as dori, imi cer scuze ca nu-s acolo, dar iti scriu aici, pentru a-mi avea inima impacata. Ma cunosti, imi stii spiritul, stii ca orice s-ar intampla intre noi, cea mai pura dorinta a mea fata de tine este sa fii fericita. Imi pare rau ca nu sunt langa tine sa iti vad fericirea. Mi-e dor de zambetul tau frumos, de ochii aia mari si superbi si imi pare rau ca nu ii mai vad. Fii fericita, fiinta minunata, pentru ca meriti! Daca ai un vis, nu conteaza cine esti sau de unde vii, nu exista nimeni si nimic care sa te opreasca sa ti-l atingi. Traieste-ti viata in plina bucurie, in bunatate, in apreciere, ia-o de mana si iubeste-o oricum ar fi ea, pentru ca e a ta. Viata te iubeste pe tine, are grija de tine, te creste, cu fiecare experienta, in ceea ce esti menita sa fii. Permite-ti in fiecare moment sa traiesti la intensitatea cea mai inalta, permite-ti sa simti puternic, sa zambesti puternic, sa existi in cea mai stralucitoare forma a ta. Shine bright, my dear!

P.S. Iti multumesc din suflet ca ai venit aici sa citesti!