Pagini

marți, 9 mai 2017

Capitolul 9. Toamna devreme peste sufletul meu.

Nu te voi uri niciodata. Te-am iubit, te iubesc si te voi iubi in continuare. Ma bucur ca v-ati rezolvat problemele, sper din tot sufletul sa iti fie bine alaturi de el si sa nu mai aveti problemele pe care le-ati avut. Sper ca te-am invatat sa comunici si sper ca-ti va folosi. Imi pare rau pentru mine ca mi s-a intamplat asta, pentru ca nu o merit. Dar probabil ca el a reusit sa te convinga ca ti-e mai bine cu el. E okay, e meritul lui. Mi-e frica sa nu cumva sa dati peste aceleasi probleme din nou. Eu ma voi regasi candva prin dezastrul din mine, nu-ti face griji. Multumesc pentru ca m-ai invatat sa iubesc, multumesc pentru ca mi-am imaginat o viata cu tine, multumesc pentru ca m-ai facut fericit, esti o persoana superba si meriti tot binele din lume. Te rog, nu ma analiza in urmatoarea perioada, nu te intrista ca o sa ma vezi mai jos decat m-ai vazut vreodata, trebuie sa am de unde sa ma ridic. Eu imi voi gasi drumul candva. Ceea ce stiu sigur, si chestia de care imi pare cel mai rau, e ca niciodata nu voi gasi pe cineva la fel de potrivita pentru mine cum esti tu. Dar ma voi multumi cu ce mi se va oferi. Te voi iubi mereu si daca vei avea vreodata probleme, nu ezita sa ma cauti, te voi ajuta indiferent de cum suntem noi doi. Nu credeam niciodata ca pot sa iubesc atat de mult si atat de puternic si nici nu credeam ca e atat de greu sa pierzi totul intr-o secunda. Am crezut ca ai nevoie doar de timp sa iti validezi sentimentele pentru mine, am crezut ca vom fi bine, am avut speranta ca bunul Dumnezeu va avea grija de ce am construit noi doi. E okay. Ma voi minti singur ca iti va fi mai bine cu el decat ti-ar fi cu mine pentru ca asa voi fi multumit ca tu esti bine. Iarta-ma daca ti-am gresit cu ceva pe parcursul acestui timp, stiu ca n-am fost perfect, dar am fost cea mai buna versiune a mea, multumita tie. Mi s-a rupt o parte din mine si nu e placut, e greu, doare, dar daca lucrurile astea se intampla pentru binele tau, eu le respect si iti respect dorinta. Sper doar sa nu fie o minciuna pe care ti-o creezi datorita dorului de amintiri. Success in noua relatie!

P.S. Daca vrei sa stii de mine, fara sa ma intrebi ceva, blog-ul va ramane calea dedicata de comunicare a mea catre tine